Ing. Mikuláš Šranko

Absolvent študijného programu: 
inžinierskeho študijného programu FEM Riadenie podnikov – špecializácie Kvantitatívny manažment a informatika (dnes Kvantitatívne metódy v ekonómii). Štúdium ukončil v roku 2001.

Po ukončení štúdia nastúpil:
Po ukončení štúdia pracoval v spoločnosti Friesland Slovensko – nitrianska mliekareň, kde mal na starosti realizáciu projektov a budovanie značiek. Neskôr pracoval pre Kofola Holding v pozícii senior brand manažéra. V rokoch 2011-2015 pracoval ako marketingový riaditeľ  v spoločnosti Agrofert holding- HYZA a Vodňanská drůbež, kde sa zaslúžil o rozvoj tradičných značiek, vývoj nových značiek a produktov a vytváranie podsegmentov, čo viedlo k zvýšeniu podielu na trhu ako i zisku.

Momentálne pôsobí: v pozícii marketingového riaditeľa v spoločnosti St.Nikolaus-trade. V kompetencii má budovanie značiek a podpora ich predaja hlavne prostredníctvom podpory zábav v mieste predaja a konzumácie.

Odkaz pre FEMkárov - študentov:
Zabávajte sa – aj v škole. Voľte si a sústreďte sa na predmety/špecializácie, ktoré sú pre vás viac zábavou, než povinnosťou. Následne sa nimi budete ďalej zabávať, či už v práci alebo ako hobby. Počúvajte, rozmýšľajte, vytvorte si hypotézy a len tie potvrdené, ktorým veríte, prezentujte a ŽITE. V práci, ale aj v súkromí.